.footer-outer{display:none;}

And i choose to be happy

Lately mood swing makin menjadi jadi. And yes makin teruk, i dont know why im being like this, hormone tak stabil mungkin but tbh aku tak suka.

Sekejap marah, sekejap rasa nak menangis dan tak ada sikit pun rasa gembira. I felt so down, patah seribu.Fake smile and fake laugh yang terpaksa aku cipta. Semuanya dusta dusta belaka gitu. And yes yes, aku juga mengalami beberapa tanda tanda depression.

- Hilang selera makan. Selama ni 24 jam aku makan sbb penyakit gastric, but dah 2 hari aku tak sentuh nasi. Biskut roti semua tak sentuh.

- Insomnia (early-morning wakefulness or excessive sleeping) yeah kalau dulu pukul 10 dah tidur now pukul 3, i'm still holding my phone walaupun dah penat and ngantuk. I cant sleep oh dear help me!

- Tak berminat buat benda yang aku minat. Satu hari duduk dalam bilik, buat apa idk. Listening to sad songs and cry

-Bila lepak dgn kawan, lebih banyak berangan instead bercakap dgn diaorang.

-Empty feelings and thoughts of suicide yes yes ni paling teruk. Macam putus harapan.

I always give people advices while i cant even handle my own problems. But thanks to someone, i want to build my new life. It's time for me to be happy again. Thank you.

No comments:

Post a Comment