Wednesday, 26 November 2014

Kita kawan, jom?

Aku ni jenis yang pendiam dan pemalu, melainkan dengan kawan rapat, dengan classmate, dengan orang yang dah lama kenal aku. Yes memang nampak sombong tapi tu luaran je dik oi, hakikatnya aku ni annoying, banyak bercakap dan perangai gila gila. Cuba kau jadi kawan rapat aku, pukul 3 pagi pun aku boleh whatsapp engko. Kadang kadang boleh call lagi ajak berbual. Cuma tu lah, susah sangat nak tunjuk dengan orang yang tak rapat ni.

And aku envy dengan orang yang boleh masuk je mana mana, maksudnya kalau kau campak dalam hutan pun dia boleh survive. Boleh buat kawan baru, silap silap boleh jadi tarzan. Kalau campak dalam laut, boleh jadi mermaid, ye dokk?

And maybe that's why aku tak berapa ramai kawan hehh pity me

So azam 2015 ni nak buat kawan baru. Rakan rakan blogger sekalian, kalau korang ada whatsapp group, wechat group or even facebook group, invite lah i yang baru setahun jagung ni ye. 

Kalau nak berkawan dengan aku pun, mention je kat twitter. Seriously, aku boleh diajak berbual cuma ambil masa. Jangan risau, tegur je ye! Saya nak buat kawan baru ni awak hihi :))))

Twitter - @frhinx
Ask.fm - @frhinx

Mehh kita buat kawan baru mehh.
Fi Hifzillah.

7 comments:

  1. kdng2 ayie pon kne mcm gitu..
    bila xrpt sgt nak berbual tu susah..
    bila dah biasa..
    perghh mmg ahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang keluar lah perangai gila gila tu kan kalau dah rapat hehehe xD

      Delete
  2. Samalah kita...kdg2 kalau memula jumpa tu paling ok pun senyum je...lama baru ok...hihi

    Singgah blogwalking

    http://marsha-marshashahirnnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hm . sama la kita . kalau nak diikutkan , terlalu biasa bila kawan yang tak rapat kata "tak sangka kau macam ni " haha. ye, saya ni pun memang jenis berat sangat mulut . tapi once mood nak bercakap , kasi la hadap sesiapa pun, mesti nak berbual jugak . haha. kalau orang tu tak nak layan pun kadang tak peduli , asal aku dapat bercerita sudah . haha . tapi 'firsttime' dan 'awkward' memang moment paling benci :') lol.

    btw , nak ajak join GA awesome ni jom . kalau boleh , kkomen entry saya sekali :3 ehe . thanks

    ReplyDelete
  4. saya nak join jgak..saya nie pemalu yg teramat

    ReplyDelete
  5. saya nak join jgak..saya nie pemalu yg teramat

    ReplyDelete