.footer-outer{display:none;}

Aku dalam entry siapa pula?

Assalamualaikum

Kemain tau tajuk, macam best sangat je blog aku ni sampai nak masuk dalam entry orang kihkih
Alhamdulillah terima kasih kepada Adik Syara Nur Qistina (boleh panggil adik tak?) yang sudi singgah blog akak (kahkah tetibe tukar panggilan) dan masukkan blog ni dalam entry awak ye. Muah ciked :*



Sebenarnya blog aku ni memang simple sangat, sebab aku seorang yang simple. Hakikatnya, tak pandai edit lawo lawo dan blog ni memang sunyi sikit sebab tak ada lagu. Actually aku akan sertakan lagu berlainan mengikut kesesuaian entry. Contohnya macam Cinta matang vs tak matang, aku letak lagu Little Things // OneDirection. So macam tu lah ye, setiap entry ada lagu lain lain. Bergantung kepada para pembaca nak dengar ke idok.

Dan blog ni banyak info? Sebenarnya tujuan aku buat blog ni pun suka suka, tak ada niat nak letak info aw. Tapi setiap kali buat entry, aku rasa kosong kalau aku tak ada share something yang berguna, so sebab tu ada sedikit info. Sharing is caring, iye dok?

Anyway, korang juga boleh lah singgah blog Adik Syara ni ye.

Fi Hifzillah

2 comments:

  1. nak masuk lam entry awak boleh XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha.. akak pun nak juga masuk.. lol..gurau ja..
      blog awak simple tp kemas,tak loading sangat..
      mohon jgn letak lagu.. dgn ikhlas dr saya.
      tahniah masuk dlm entri itu, bestkan diulas. hehehe..

      Delete