.footer-outer{display:none;}

Go Malaysia Go!

Assalamualaikum.

Pagi pagi dah ada cerita pasal bola, walaupun tak minat bola tapi sebab aku #TeamMalaysia aku gagahkan diri menonton perlawanan semalam. Tapi cerita yang sebenarnya, aku tengah kusyuk tengok Winter Sonata pastu 858 whatsapp.

"Tak tgk bola ke? Malaysia leading 2-1"

So aku dengan tahap kemalasan yang melampau (tapi penuh keikhlasan) join sekaki tengok bola haha

Alhamdulillah, Malaysia menang dan layak masuk final. Malaysia 4-2 Vietnam

Haritu kecoh dekat laman sosial yang peminat Malaysia buat hal dengan orang Vietnam. Semalam, penyokong Malaysia yang hadir  minta maaf. Dan paling touching bila diantara penyokong Vietnam, terselit satu mafla Harimau Malaya. Yang pegang mafla tu pula penyokong Vietnam.

Embedded image permalink 

Embedded image permalink

RESPECT!


Embedded image permalink

Perlawanan akhir pertama akan diadakan di Bangkok pada 17 Disember ini disusuli aksi timbal balik pada 20 Disember di sini. Jom ramai ramai kita sokong Malaysia aummm! 

Saya #TeamMalaysia, anda bagaimana? #TeamMalaysia #GoMalaysiaGo (ingat twitter apa dari tadi nak berhashtag bagai -.-)

Fi Hifzillah.

2 comments:

  1. Assalammualaikum. SubhanaAllah. Mereka yg non-muslim pun thu mnghargai insan lain. Malaysia pun sma. Cuma, mybe tndakan di luar kwalan. It's ok. People can change towards the better :D
    Papepon, GO GO MALAYSIA ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, kadang2 saya pun tak boleh kawal emosi kalau tgk pasukan fav kalah

      Delete