Sunday, 7 December 2014

Thankyou.

Assalamualaikum


Rasa macam dah lama tak update blog, ye memang lama pun
Bila dah tengok drama korea, memang tak boleh buat benda lain lah nampaknya.

Tengok drama korea ni, sama macam baca novel. Tak kira novel cinta, misteri ataupun buku Fixi
Sebut pasal buku Fixi, korang mesti ada baca kan? Seronok juga lah walaupun gaya bahasa agak santai dan kurang ajarrr, tapi dia memang menarik. Korang patut beli/pinjam satu. Cikgu cikgu kat sekolah pun berebut nak pinjam daripada anak murid buku ni heh

Antara yang aku dah baca

  1. Gantung
  2. Gelap
  3. Asrama
  4. Tabu
  5. Mangsa
Kalau aku, aku lebih rela pinjam je novel daripada beli.Sebab aku baca sekali je, then tak baca lagi. So macam membazir kalau beli, baca sekali then simpan buku tu sampai ke tua.

Dan, tengok drama korea ataupun baca novel macam satu ketagihan pada aku. Selagi tak habis, aku akan hadappppppp je benda tu kuikui

Aku plan nak cerita sikit je, tapi dah merepek sampai boleh jadi panjang pula nampaknya.

Sebenarnya tak ada cerita menarik nak dikongsikan

Sekadar mahu berterima kasih
Kerana sudi follow blog ini
Sudi datang
Sudi blogwalking di sini awh awh terima kasih ye!


Kepada yang tinggalkan jejak dengan shoutbox, maaf tak dapat singgah balik blog korang (buat masa sekarang sebab tengah busy layan drama) 
Tapi jangan risau, nanti kalau aku dah free
Aku singgah ye!

Siapa yang nak aku join segmen or giveaway, boleh tinggalkan komen or jejak ye.
psst:// rajin rajin lah tekan nuffnang ye hehehe xD

Fi Hifzillah,

2 comments:

  1. I pun suka tengok Korean drama sis! :)

    ReplyDelete
  2. kita pernah bc novel fixi,tajuknya apa entah,pastu tak mau baca dah sbb ada unsur yg 18sx sikit..sakit otak baca..hahaha..novel suka pinjam, mana yg kita suka novelisnya sanggup la beli..hehe
    selamat bercuti..

    ReplyDelete