Monday, 25 May 2015

LDK; Kereta Api Tersangkut?

Assalamualaikum,

Sebab stress jawab paper add math tadi, aku belek belek lah gambar lama dalam laptop ni sekaligus buang gambar yang rasa semak je buat laptop berat. Sekali terjumpa gambar masa camp pengawas. Ahhhhh rindunyaaaa!! 

Tapi bukan itu yang aku nak cerita. Aku nak cerita pasal satu game/latihan dalam kumpulan (LDK) yang aku nak kongsi dengan blogger2 dan pembaca cewah. Nama game ni Kereta Api Tersangkut lol jujur aku taktahu apa nama game ni. Aku main hentam je tu.

Apa yang anda perlukan?

Pita pelekat dan kawasan yang luas. Itu je

Oh dan pemain


Cara permainan?

Anda perlu melangkah bersama ahli kumpulan yang kaki telah diikat. Langkah sehingga ke garisan penamat. (Rujuk gambar 1 kotak besar) 

Masa? Kitaorang tak guna masa, apa yang penting kerjasama pasukan.


Kena denda kalau kaki keluar daripada kotak

Seronok sebenarnya, rindu nak handle camp lagi. Sem 2 dah busy dengan SPM so cikgu suruh stop join apa apa aktiviti, well wish me luck

Model - Hartini, Daliyana & Syakira

Fi Hifzillah


1 comment: